Competitie nieuws 1 november 2021

Grote krachtsverschillen in de jeugdcompetities Onze tweede jeugdteam (met Vrishti, Ekin en Amrit) speelde thuis tegen het eerste team van HTC uit Hoofddorp. Dit team had tot nu toe slechts drie partijtjes verloren en staat dan ook helemaal bovenaan in de ranglijst. Ook onze spelers konden niet genoeg tegenstand bieden om een partij te winnen. Uitslag 0 – 10 . Bij ons eerste jeugdteam was het precies andersom. Zaterdag speelden Aris, Ilia en Lars tegen het derde team van DOV uit Heerhugowaard. Ons team staat bovenaan en DOV 3 staat onderaan de ranglijst. Ook hier was de uitslag 10 – 0 , maar nu in het voordeel van onze jongens. Uitwedstrijd van team 8 bij ZTTC in Zaandam Verslag van Jan-Jaap: Om 19:15 uur haalde Gerard mij bij het olympisch stadion op om samen naar ZTTC te gaan. We speelden hier met Wim tegen hun 10e team. We dropen met 7-3 af richting Amsterdam. Ieder van ons won er één. Wel was het spannend want meerdere games werden met maar twee punten gewonnen of verloren. Maandag 1 november moeten we thuis spelen tegen GSV Heemstede. Wedstrijdverslagen Stuur jullie verslagen naar de website beheerder die deze graag opneemt!