EK: Nederland- Turkije in de kantine

Na de uitnodiging van Guus via email en de website (zie hieronder) waren er weer flink wat mensen naar de kantine gekomen.
Een spannende wedstrijd met een voor de Nederland supporters een mooi resultaat: 2 – 1 winst.
Dus woensdag om 21:00 hebben we nog een vervolg:
halve finale tegen Engeland.
Kom weer allemaal kijken!

Hieronder de uitnodiging voor de wedstrijd:

Het Nederlands elftal herpakte zicht tegen Roemenië. De 3-0 overwinning zorgde voor een kwartfinaleplek tegen het verrassend sterke Turkije.
Zaterdag om 21:00 trappen de oranjeleeuwen af en dat is weer op een groot scherm te zien in onze kantine.

We nodigen jullie allemaal uit om te komen kijken in de kantine van de club.
De toegang is gratis op voorwaarde dat je wel iets van oranje draagt of meeneemt. Uiteraard zijn vrienden, vriendinnen of familieleden ook van harte welkom.

De kantine is in ieder geval geopend vanaf 20:00 uur en er is voldoende aan drank, snacks en feestmuziek in huis. We zoeken alleen nog een sponsor voor de broodnodige hapjes en snacks.

Laten we er samen een weer prachtig oranje (voetbal)feest van maken.
We verwachten ook deze keer, ondanks het latere tijdstip, lekker veel jeugdspelers en hun ouders.

Uiteraard zijn onze Turkse leden en hun vrienden en familie ook meer dan welkom. (zij zijn uitgesloten van de verplichting oranje kleding te dragen)

Voor alle overige bezoekers Oranje kleding is niet verplicht maar wel heel erg gewenst.