Jeugd traint buiten

Jeugd TTV Amstelveen traint buiten

Maandag 1 juni jongstleden was het dan eindelijk weer zover,

De jeugd van tafeltennisvereniging TTV Amstelveen mocht, met goedkeuring van de gemeente en Amstelveen Sport, weer aan de bak.
Toen dat bekend werd nodigde het bestuur van de Amstelveense tafeltennisvereniging ook direct maar de jeugd van AMVJ uit en zo konden onze junioren eindelijk weer een balletje slaan. De zaal waarin men normaal speelt is in ieder geval tot 1 juli verboden terrein dus was men genoodzaakt tot een training in de buitenlucht.
Onder het toeziend oog van 3 ervaren trainers vonden 18 spelers hun weg en spatte de spelvreugd, na zo een lange tafeltennisloze periode, er van af.
In de maand juni zal TTV Amstelveen elke maandag, wanneer het weer het toe laat, deze trainingen blijven houden.
De trainingen zijn toegankelijk voor alle jeugdleden van zowel TTV Amstelveen als van AMVJ.
Door de bijzondere omstandigheden moet je je wel aangemeld hebben en de “corona regels” in acht nemen.