Bestuursupdate april 2024

Email aan alle leden door onze voorzitter Arjan Verburg

Nieuws op onze website
Kijk voor het laatste nieuws op onze website  https://www.ttvamstelveen.nl

Openingstijden zaal
Vanwege de schoolvakanties zijn er op maandag 29 April en Donderdag 2 mei geen jeugd trainingen. Op Hemelvaartsdag (9 mei ) is de zaal gesloten.
Kijk op de website voor de (normale) openingstijden

Activiteiten de komende periode

Zaterdag 4 mei 2024 :Clubkampioenschappen senioren. GECANCELLED nieuwe datum zondag 8 september
Zaterdag 25 mei 2024 :TTV AMSTELVEEN OPEN JUNIOREN
Zondag 26 mei 2024 :TTV AMSTELVEEN OPEN SENIOREN
Zaterdag 15 Juni 2024 :Clubkampioenschappen Jeugd

Nieuwe zaal
De nieuwe zaal ligt nog steeds op schema. We hebben een bezoek aan de nieuwe locatie gebracht en een verslag gemaakt op onze website https://ttvamstelveen.nl/de-nieuwe-zaal/ . Binnenkort gaan we alvast de kantine en bestuurskamer opruimen zodat we alleen meenemen wat nodig is. We zijn nog in gesprek over het huurbedrag van de kantine want die is niet wat we verwachten.

Voor de nieuwe kantine moeten we nog een bar maken met onze huidige koelkasten en het huidige barglazenblad met afvoer en nog kastjes kopen en kijken hoe we hem kunnen maken. Wie heeft er ervaring met een bar bouwen of wil gewoon helpen. Stuur een mailtje naar voorzitter@ttvamstelveen.nl

TTV Amstelveen Open toernooi 2024 – zaterdag 25 mei (Jeugd) en zondag 26 mei (Senioren)
De inschrijving voor ons eigen open toernooi is geopend!
Alle senior leden en de ouders van de jeugdleden hebben via mail hier bericht over gehad. Zie verder ook de informatie op onze website: TTV Amstelveen Open 2024.
Brian van den Heuvel heeft pas geleden nog een email sturen om te vragen wie er wil helpen bij dit toernooi (??) We kijken weer uit naar een mooi aantal inschrijvingen, ook vanuit onze eigen vereniging. Dus heb je zin? Schrijf je in!

Resultaten competitie
Regulier
Kampioen werden Amstelveen 2 (Hoofdklasse), Amstelveen 6 (4e klasse) en Amstelveen 8 (5e klasse). Bij Amstelveen 2 won Brian van den Heuvel al zijn 30 partijen! Georgios, Silvan en Waldo werden kampioen met Amstelveen 6, maar ook in de duo competitie! En Amstelveen 8 werd kampioen met de oudste tafeltennisser van Nederland in de gelederen, Jaap Boerop! Amstelveen 5 miste onder aanvoering van Aset op een haar na het kampioenschap. Alle andere teams handhaafden zich keurig. Bij Amstelveen 4 beleefde Arkady een sterk seizoen en kopvrouw Atie was belangrijk voor Amstelveen 7. Maar wat te denken van Gerard van Buren in Amstelveen 8 (100%) en nieuwkomer Peng in Amstelveen 9 (75%).

Duo competitie
Onze twee duo teams Amstelveen 1 en Amstelveen 2 werden beide kampioen! Voor Sergii en Andrei betekent dit een terugkeer naar de 3e klasse. Het tweede duo team stoomt na een succesvol debuut in de 4e klasse ook direct door naar de 3e klasse!

Enquete najaars competitie
Voor het nieuwe seizoen is er een enquete met vragen. Vul hem aub in of je competitie wil spelen ed. Doe dat aub voor 27 mei https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSes4GSJMYz4CtOldimcMAwbzA35HAzvmaQnuYKTB3B6sk9zZA/viewform?pli=1

Club Kampioenschappen jeugd
15 juni zijn ze er weer dus schrijf je nu in:
MELD je aan bij de trainers

Het Bestuur