Bestuursupdate september 2023

Bericht van onze voorzitter Arjan Verburg:

Beste leden,

Hierbij de update van het bestuur voor september 2023.

Nieuws op onze website

Activiteiten komende periode

Donderdag 14 September 19.30-22.00 (was 12 September!)
Game 11 – testevent
Game 11 komt weer bij ons langs voor het jaarlijkse test event. Ze nemen diverse batjes mee die je kunt uitproberen. Uiteraard hebben ze ook allerlei tafeltennis spullen mee uit hun winkel; rubbers, frames, schoenen, shirts en nog veel meer.
Dus mocht je nog iets nodig hebben voor het nieuwe seizoen dan kun je dan je slag slaan. Mocht je al precies weten wat je hebben wil raden we je aan om al een mailtje aan game11 te sturen ( info@game11.nl ) zodat ze het 14 september al mee kunnen nemen naar TTV Amstelveen. Ze plakken je rubbers ook op je frame als je dat wil.

Zondag 17 September 11:00-16:00
Club Kampioenschappen Senioren
Geef je op via de reeds verzonden email of op de lijst in de gang.

Donderdag 9 November 20:00 -22:00
Algemene Leden vergadering
Hoewel het nog een tijdje weg is melden we jullie vast dat we de algemene ledenvergadering (ALV) 2023 gaan houden op donderdag 9 november.
Zet deze belangrijke datum alvast in je agenda (zoals altijd is vanaf 20.00 de zaal dan niet beschikbaar).

Zaterdag 25 November 13:00 -17:00. / 20:00 -01:00
Knallend eindfeest Jubileum
Op zaterdag 25 november september sluiten we ons jubileumjaar af met een feestelijke bijeenkomst voor de jeugd (middag) en de senioren (avond). Zet deze datum dus alvast in je agenda. De jubileumcommissie is druk bezig het programma voor deze feestelijke bijeenkomst (spelletjes/muziek/hapjes/drankjes, ludieke activiteiten) samen te stellen. Mocht je zelf ideeën hebben over de invulling van het programma laat ons dat dan weten via 75jarigjubileum@ttvamstelveen.nl .  Je kunt je nu al aanmelden via Feestelijke afsluiting van het jubileumjaar!

Mededelingen

Contributie seizoen 2023-2024
Zoals gebruikelijk zal onze penningmeester, Brian van den Heuvel, alle leden of ouders van jeugdleden een betaalverzoek sturen voor het betalen van de contributie voor het nieuwe seizoen. Let erop, als je vóór 1 oktober betaalt, geldt er een betalingskorting, zonde om deze te missen!

Aanpassing kantine prijzen
Ook onze club gaat er helaas niet aan ontkomen om de prijzen van een aantal drankjes en snacks te verhogen als gevolg van de sterke stijging van de inkoopkosten door o.a. de hoge inflatie van het afgelopen jaar. De nieuwe prijzen gelden vanaf 1 september a.s.

Verplichte bardiensten competitie spelende teams
Vanaf deze najaar competitie wordt er een verplichte bardienst ingevoerd o.a. omdat er bij de senioren onvoldoende vrijwillige of betaalde bardiensten konden worden ingevuld. Ook bij de jeugd is het al een tijd gewenst om aan de bar een goede invulling te geven en niet alles bij de zaalwacht neer te leggen. De indeling wordt op korte termijn aan alle teamcaptains gestuurd inclusief een aantal gestelde regels. We vertrouwen erop dat de teams deze verantwoordelijkheid goed oppakken en dat e.e.a. soepel zal verlopen.

Grote Clubactie
Zaterdag 23 september a.s. start de Grote Club Actie weer. We hopen dat het weer net zo’n succes wordt als afgelopen jaar waarin ruim EUR 1.300 voor onze club werd opgehaald. Jonathan was toen bij de jeugd de beste lotenverkoper met ongeveer 80 loten verkocht. Hij koos ervoor om mee te trainen met het eerste senioren team! Ook dit jaar zijn er voor de beste verkopers bij de jeugd weer mooie prijzen te winnen. Dus veel succes allemaal.

Safe environment
TTV Amstelveen wil alle leden graag een veilige sportomgeving aanbieden waarin iedereen zich thuis voelt. Kijk op onze website: Veilig Sporten – TTVAmstelveen welke maatregelen wij als vereniging hebben getroffen.

Extra Training mogelijk
Extra trainings mogelijkheid voor Teams 1-4 en trainers op woensdagen van 18:00 -20:00. Ingaande 1 September 2023.

Vrijwilligers gezocht – herhaalde oproep

• Organiseren van activiteiten. We zoeken we altijd mensen die eenmalig iets willen organiseren; een toernooi, een clinic, klaverjasavond of kom zelf met een idee. We hebben veel Indiase leden, dus een Indiase avond kan natuurlijk ook! Als je zoiets leuk vindt om te doen, stuur een mailtje naar Brian van den Heuvel: penningmeester@ttvamstelveen.nl of spreek Brian aan op de vereniging.
  • Hulptrainers jeugd gezocht. Vind je het leuk om hierbij te helpen? Vooral ouders van onze jeugdleden willen we hierbij aanmoedigen om contact op te nemen met Guus Korper via jeugd@ttvamstelveen.nl

Openingstijden zaal

Let op: na de vakantie hebben we weer de normale openingstijden

Nieuwe zaal

Nog steeds is de planning van de zaal oplevering in 2024 na de schoolvakanties. Zoals jullie zien is al begonnen aan de fundering. We hebben met de gemeente de indeling van de kantine besproken en onderhandelen nu over de zaalhuur.