Competitie nieuws

Nieuws van wedstrijdsecretaris Alex Brandt

Beste clubgenoten,

Het huidige competitieseizoen nadert alweer zijn ontknoping. Onze Amstelveense teams presteren uitstekend, zowel bij de Senioren als bij de Jeugd. Lees verder voor meer hierover.

Ook starten met competitie spelen of ga je juist stoppen?
Laat het mij (Senioren) of Guus Korper (Jeugd) uiterlijk 1 december weten !!!

LANDELIJK (3e divisie; Arjan, Ryan, Brian vd H, Brian B, Kaustav, Harish, Ali)
Aanstaande vrijdag, 24 november om 20:00 uur, gaat ons aller Amstelveen 1 proberen promotie naar de 2e divisie af te dwingen tegen SVE 2 uit Utrecht. Hiervoor moet minimaal met 8-5 gewonnen worden.
Support is zeer welkom, kom ze AANMOEDIGEN!!!

SENIOREN
Amstelveen 2 (1e klasse; Ladi, Guus, Jeffrey, Ece, Wai-Lun, Ronald)
Heel even leek er kans op een kampioenschap, maar momenteel staat het team met een sterk spelende Ece op een mooie 2e plek!

Amstelveen 3 (2e klasse; Elias, Gijs, Sourabh, Keisuke, Makarand Machindra)
Een spannende strijd om het kampioenschap ontvouwt zich. De mannen bezetten momenteel de 3e plek in de poule, maar de top 4 zit nog behoorlijk dicht bij elkaar!

Amstelveen 4 (3e klasse; Harry, Marijke, Arkady, Martin)
Er zijn nog wat punten nodig in de laatste uitwedstrijd, maar ze ruiken het kampioenschap… zet hem op!

Amstelveen 5 (4e klasse; William, Raymond, Viktor, Aset)
Wat een seizoen, nu al KAMPIOEN!!! Gefeliciteerd en alvast succes in de 3e klasse!

Amstelveen 6 (4e klasse; Paul, Atie, Aravindhan, Waldo)
Op koers voor handhaving!

Amstelveen 7 (4e klasse; Georgios, Serkan, Silvan, Crystle, Roy, Jeff)
Een wat moeizame start, maar met een mooie eindsprint is handhaving in zicht! Dit mede dankzij een sterk seizoen van Georgios.

Amstelveen 8 (5e klasse; Jaap, Wim, Gerard, Ben, Dnyanesh)
Dit team met ervaren toppers staat momenteel op een keurige 2e plaats!

Amstelveen 9 (5e klasse; Coen, Marco, Bob, Erast)
Er moet gevochten worden voor de punten, het team staat een-na-laatste in de poule. Houd vol!

DUO
Amstelveen 1 (3e klasse; Sergii, Andrei, Aset, Georgios)
Voor het eerst zijn ze van de partij in de duo-competitie, de 3e klasse bleek (iets te) pittig. Volgend seizoen beter in de 4e klasse?!

JEUGD
Amstelveen 1 (5e klasse; PengYu, Natasha, Ekin, Atharv)
Met overmacht al bijna KAMPIOEN!!! Van zijn 23 partijen verloor Atharv er tot op heden slechts één!

Starters 1 (Elisa, Dimana, Pengyu, Pengxuan)
Eigenlijk ook al KAMPIOEN!!! Met de gebroerders He nog ongeslagen.

Starters 2 (Dhruv, Maurits, Ali, Reyansh)
Er moeten nog wat punten gescoord worden, maar ook hier lijkt een kampioenschap aanstaande!

Starters 3 (Emre, Jonathan, Yichen, Bauke)
Lastig in een poule met onze eigen grote broer/zus Starters 1, maar toch mooie partijen en Jonathan greep al vaak de winst!